zaterdag 14 april 2012

Geborduurde Star Trek trouwkaart

Op vrijdag 13 april jl. zijn twee vrienden van mij getrouwd. Ik heb hun jaren geleden leren kennen via de Star Trek fanclub, waar wij destijds lid van waren.

Ik had ruim vooraf aan ze gevraagd om aan mij door te geven wie hun favoriete Star Trek karakters waren en daarmee heb ik onderstaande (beetje ondeugende) kaart gemaakt. Hierop staan Captain James T. Kirk uit de “oude” Star Trek serie (ook wel genoemd TOS wat staat voor "The Original Series") en Captain Jean-Luc Picard uit Star Trek The Next Generation (ook wel genoemd TNG) hand in hand; wel toepasselijk voor een bruiloft tussen 2 mannen, nietwaar?



Het is een combinatie van 2 gratis patronen: Kirk (klik) en Picard (klik).

Het donkerblauwe papier met parelmoerglans is altijd moeilijk op de foto te zetten, omdat het licht altijd op een manier reflecteert die je niet wilt, waardoor de kleur ook niet mooi overkomt.

Ik heb de volgende DMC kleuren gebruikt: zwart 310, rood 815, groen 989, huidkleur 754, haar lichtgrijs (ik weet het kleurnummer niet meer) en bruin 435, goud.

Zó zien de karakters er in de serie uit:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten