zondag 30 oktober 2016

Roze Alice in Wonderland Pocket Letter

Voor het tikkertje op de Nederlandse Pocket Letter Facebook groep (klik) had ik iemand getikt die een Alice in Wonderland óf een roze PL wilde ontvangen. Omdat ik Alice in Wonderland heel erg leuk vind (dit is al mijn derde Alice in Wonderland PL) heb ik besloten om een roze Alice in Wonderland PL voor haar te maken. De plaatjes staan op mijn Alice in Wonderland Pinterest bord (klik).

Dit is hem geworden:


Het bovenste taartje aan de rand van de PL is eigenlijk een hangertje dat je om de voet van een wijnglas kunt hangen, zodat je kunt zien welk glas van wie is. Ik heb het ooit bij de Xenos gekocht. De andere taartjes zijn een knoopje van de Pipoos en een soort kraal die ik ooit eens bij een PL heb ontvangen.
De hartjes bedeltjes op het middelste kaartje zaten ook ooit bij een door mij ontvangen PL. Het klokje op het eerste kaartje is een bedeltje dat je ooit bij de Slankie kaas kon sparen, het konijn op het zesde kaartje is eigenlijk een oorbel die ik op Marktplaats heb gekocht en de sleutel op het laatste kaartje komt bij een soort van goedkope ramspartijen winkel vandaan.
Verder heb ik 3D stickers (kopjes en de lepel) gebruikt die bij de Action vandaan komen en heb ik alles versierd met lintjes en plakparels, die je bij de meeste hobbywinkels kunt kopen. 

Ik vind hem zelf erg leuk geworden maar later las ik dat de persoon voor wie hij is een "romantisch roze" PL wilde en dit is nou niet echt "romantisch"roze. Gelukgi vindt ze hem tóch leuk!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten