donderdag 5 april 2018

ATC en borduur Paas swap, kerst SAL en verjaardagskaart

Op mijn ATC groep had ik een Paas swap georganiseerd waar ik 3 kaartjes voor heb gemaakt, die ik stom genoeg helemaal vergeten ben om te fotograferen. De foto's heb ik dus opgevraagd bij degenen die mijn kaartjes hebben ontvangen:


Omdat een van de deelnemers helemaal niet tevreden was met de door haar ontvangen kaartjes (en ik moet zeggen dat de kwaliteit van inzendingen deze keer inderdaad nogal tegenviel, maar ik ben altijd super kritisch op alles en ik dacht dus dat het aan mij lag), heb ik voor haar ter compensatie nog deze 2 kaartjes gemaakt:


En op mijn borduurgroep (die inmiddels opgeheven is) had ik een paaskaarten swap georganiseerd, waarbij men een paaskaart voor iemand anders moest borduren. Ik heb deze kaart gemaakt:


En zo staat hij bij de ontvangster thuis, leuk he?


Op de borduurgroep loopt ook een maandelijkse kerst SAL. Deze keer heb ik een link naar 2 patroontjes gegeven, waarvan ieder zelf mocht weten welke van de 2 ze borduurden. Ik heb voor deze sneeuwpop gekozen (patroontje van Margaret Sherry):


Voor mijn broer die begin april jarig is, heb ik een kruissteek kaart op papier geborduurd van een Stormtrooper (uit Star Wars). De tekst in de kaart luidt: "We didn't miss your birthday". Star Wars fans zullen deze grap begrijpen!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten