maandag 1 oktober 2018

Geborduurde kerstkaart voor de SAL met een kerstboom en wat ATC kaartjes

Voor de maand september was het thema voor de SAL op mijn Facebook groep (die inmiddels opgeheven is) een kerstboom.

Jaren geleden heb ik bij de Action een pakketje gekocht voor het maken van 4 geborduurde kerstkaarten, en dat pakketje ligt al die tijd al in een la, samen met nog veel meer borduurpakketjes. Ik wil die la een klein beetje leeg krijgen, dus ik heb dit leuke kleine simpele patroontje er uit gehaald en geborduurd. 
De rest van de serie ga ik hoogstwaarschijnlijk ook als SAL thema's gebruiken, dus dan heb ik straks 4 bij elkaar passende kaartjes. Ik heb er echter geen standaard kerstkaart van gemaakt, maar een ATC kaartje.

Geborduurde kerstboom

Ik ben wat aan het opruimen geweest en kwam nog aangebroken 3D stickervellen tegen die ik een keer als goodie bij een Pocket Letter swap had ontvangen. Ik had er al eerder ATC kaartjes mee gemaakt en heb nu besloten ze op te maken.
Het zijn deze 3 simpele kaartjes geworden:

ATC kaartjes met vogeltjes

De achtergrondjes van de twee linker kaartjes heb ik ook als goodie ontvangen en het achtergrondje van het rechter kaartje komt uit eigen voorraad.

En het volgende kaartje is een kaartje dat ik al een tijdje heb liggen, maar wat maar niet geruild wordt. Ik heb hem al een keer eerder "gepimpt" en nu dus wéér. Als hij nu niet geruild wordt geef ik hem wel gewoon een keer als extra kaartje weg.

Zwart/wit ATC




4 opmerkingen: