zondag 25 augustus 2024

Zentangle Project Pack 24 Day 01

Ieder jaar geeft Zentangle een aantal Project Packs uit. Elk project pack heeft een bepaald thema en daarvoor kun je een pakket aanschaffen. Hierin zitten alle benodigdheden voor de betreffende YouTube lessen die je kunt volgen zoals de pennen, potloden, doezelaar en eventueel speciale gelly rolls, potloden en tiles die je nodig kunt hebben. Elk Project Pack heeft een bepaald thema. Dit jaar was dat Crescent Moon. Ik heb zelf het pakket niet aangeschaft, maar ik heb de eerste les in mijn journal gemaakt.

Bij het pakket zit o.a. een speciaal klein boekje om in te tekenen met in de kaft een uitsnede van een halve maan en op de bladzijden staan verschillende afbeeldingen van manen waar in de vervolglessen mee gewerkt wordt. Dit boekje heb ik zelf dus niet, dus ik heb zelf in mijn journal voor deze eerste les de vorm van een maan uitgesneden.

Ik had toevallig dezelfde kleur blauw potlood als dat er in de les werd gebruikt. Deze zat bij een eerder Project Pack dat ik had aangeschaft.

Dit is hem geworden:
En zo ziet hij er uit als je door de uitsnede kijkt:
Mocht je interesse hebben dan kun je hier deze les zelf bekijken:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten