zondag 23 december 2018

"Am I Feeling Blue?" en "Voodoo - You Too?" ATC swap

Op swap-bot (klik) heb ik meegedaan aan twee swaps.

Bij de ene moest je 2 blauwe ATC kaartjes voor je ruilpartner maken. Ik heb er één gemaakt met een van mijn favoriete elfjes (nl. de Cornflower Fairy van Cicely Mary Barker) en eentje met blauwe postzegels. Dit zijn ze geworden:
Blue ATC card with Cornflower Fairy and stamps

Ik moet eerlijk zeggen dat ik er zelf helaas niet zo tevreden over ben.

Voor de andere swap moest je iets met het thema Voodoo maken.
Nu heb ik ruim een jaar geleden een keer een ATC kaartje gemaakt met een voodoo poppetje van vilt (klik en dan een flink stuk naar beneden scrollen) en die vond ik zó leuk dat ik besloot er nóg eentje te maken.
Dit is hem geworden (hier 2x hetzelfde kaartje maar met een andere belichting, ik blijf het moeilijk vinden om goeie foto's te maken, tips zijn welkom!):

Voodoo doll ATC card



2 opmerkingen: