maandag 24 december 2018

ATC Kerst swap

Voor de ATC Kerst swap op mijn facebook groep heb ik de volgende serie van 3 kaartjes gemaakt met de Mon Ami snijmallen "Rudolph", "Santa" en "Snowy" van Joy. De boompjes zijn snijmallen (creatables) van Marianne Design.
Op de takken van de bomen heb ik "sneeuw" gemaakt met een Snow Pen en bovenaan het kaartje heb ik ijspegels aangebracht met een Ice Pen. Het papier heb ik al jaren liggen.

ATC cards Christmas swap Rudolph, Santa, Snowy

En voor de Kerst swap op de ATC stempelclub heb ik 5 dezelfde kaartjes gemaakt, waarvan ik er slechts 3 op de foto heb gezet. De stempel komt uit een pakketje met bijbehorende snijmal die ik vorige jaar bij de Action had gekocht, maar ik zag ze dit jaar weer liggen. Het zijn erg leuke stempeltjes die ik heb ingekleurd met aquarel potloden.
De boompjes zijn dezelfde als bij bovenstaande kaartjes. Het hekje komt ook uit een set van Marianne Design en heb ik iets ingekort om op het kaartje te passen. Ook hier heb ik weer nep sneeuw gebruikt en de sneeuwvlokken op de achtergrond zijn met behulp van een stencil gemaakt. Verder heb ik er wat sterretjes bij opgeplakt.
Stamped Snowman ATC card

2 opmerkingen: