maandag 31 december 2018

Geborduurde ATC Kerst kaartjes

Op mijn Facebook borduurgroep (die inmiddels opgeheven is) had ik een maandelijkse doorlopende Kerst SAL ("Stitch-A-Long") lopen. Daarbij geef ik elke maand een thema door, waarmee iedereen dan een borduurwerk maakt. Voor de maanden september t/m december waren dat de thema's Kerstboom, kerstsok, kerstbal en kerstkrans.
Ik had deze thema's speciaal uitgekozen omdat ik al heel lang een bij de Action gekocht pakketje had liggen voor het borduren van 4 kaarten met die onderwerpen. Het waren hele kleine borduurwerkjes en dus lekker snel klaar en uitermate geschikt om tot ATC kaartjes te verwerken:

Cross stitch ATC cards with Christmas tree, Christmas Stocking, Christmas Bauble, and Christmas Wreath
Dan heb ik nog 2 series kaartjes gemaakt met borduren op papier waarvan één serie van 6 met kraaltjes erop verwerkt:
Paper Embroidery Christmas ATC card with beads
En een serie van 3 met alleen een geborduurd randje:
Paper Embroidery Christmas ATC card with bear
Als laatste heb ik nog 2 simpele (maar erg lieve) kaartjes gemaakt met alleen een plaatje in een passe-partout, een gouden randje, een strikje en een tekstje:
Christmas ATC card with bear
Het eerste kaartje heb ik verstuurd voor een Kerst swap op Swap-bot (klik).


Geen opmerkingen:

Een reactie posten