dinsdag 4 december 2018

Kerstkaarten geborduurd op papier

Ik zag op een paar van mijn Facebook groepen zulke mooie geborduurde kaarten met 3D plaatje voorbij komen, dat ik er zelf ook weer zin in kreeg om aan de slag te gaan.

Om te beginnen had ik deze twee gemaakt. Geen borduurwerk, maar ik wilde mijn Trouvaille en wat nieuwe mallen uitproberen.
De Some Bunny Loves You plaatjes heb ik al heel lang in een map zitten.

Some Bunny to Love Christmas card
Bij dit plaatje heb ik een taartonderleggertje achter het plaatje geplakt en heb ik wat strass steentjes en Dots als versiering bijgeplakt. Rondom het kaartje heb ik een koordje gespannen.
Some Bunny to Love Christmas card
En hier dan de geborduurde kaartjes. Ik heb het met DMC garen geborduurd en versierd met Dots en strass steentjes. Ook deze plaatjes zijn al heel oud.
Bunny and Badger Paper Embroidery Christmas Card

Santa Claus Paper Embroidery Christmas Card

4 opmerkingen:

  1. Super mooie kaarten vooral de geborduurde, erg mooi gemaakt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Kirsten, lekker bezig geweest. Wat een superleuke kaarten heb je weer gemaakt. En met oude plaatjes, hsrtstikke mooi. Groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen