zondag 9 december 2018

Gestempeld superhelden kaartje

Ik kwam een tijdje geleden dit filmpje op YouTube tegen van Sandy Allnock. Zij maakt geweldige mooie kaarten:

Op haar blog (klik) kun je er ook over lezen.

Ik vond dit zo'n leuk kaartje en zulke leuke stempeltjes, dat ik de stempeltjes en de snijmal op de kop heb getikt en een gelijksoortig kaartje heb gemaakt:
Stamped Super Heroes Birthday Card
Ik was heel tevreden over  mijn kaartje, totdat ik hem aan mijn man liet zien en hij zei dat hij hem wel heel kinderachtig vond.
Wat een domper!
Mijn hele plezier in dit kaartje was meteen de grond ingeboord. Zo ken ik mijn man ook helemaal niet, meestal is hij juist heel positief over de dingen die ik maak (hij is eigenlijk altijd een heel positief ingesteld persoon).
Ik weet nu dus niet meer wat ik met dit kaartje moet. Wat vinden jullie ervan?


2 opmerkingen: