maandag 19 augustus 2024

Starlight Amusement Park, miniatuur in blikje

Zo'n anderhalf jaar geleden heb ik van een goede kennis 2 miniatuur pakketjes gekregen waarbij je een voorstelling in een blikje kon maken. Zij had er zelf geen geduld voor en omdat ze wist dat ik ook miniatuurtjes maakte, mocht ik ze van haar hebben. Eén van die blikjes heb ik al eerder gemaakt (klik, flink naar beneden scrollen) en afgelopen week was dan eindelijk de tweede aan de beurt.

Eigenlijk ben ik niet tegen bijzonderheden aangelopen. Alles stond duidelijk in het boekje beschreven en de verlichting deed het gelukkig ook. Ik ben er ongeveer een week mee bezig geweest (alle droogtijden meegerekend), waarbij ik elke avond een uur of 2 aan het knutselen was. Omdat dit ook echt een mini blikje was, moest je veel hele kleine dingen uitknippen. Gelukkig komt mijn pincetschaartje dan goed van pas!

Ik moet zeggen dat ik het vorige blikje leuker vond dan deze, de vorige was toch meer gedetailleerd en daar waren veel plantjes en bloemetjes bij en veel groen en dat vind ik toch leuker dan gebouwtjes en stellages zoals bij deze.

Dit is de buitenkant (de deksel) van het blikje:

Dit is hoe het er uitziet als je hem open doet, een keer zonder en een keer met licht:
Hier een close-up van alles. Eerst de binnenkant van de deksel:

Zonder licht:
Met licht:

Ik ben nu bezig met mijn eerste Book Nook. Het lijkt heel snel te gaan omdat je niks hoeft te lijmen (dus geen droogtijden) maar alles klikt in elkaar. Uiteraard kom ik hier een een volgend postje op terug!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten